in the clearing, i'm going to build me a palace of bone with wide open walls and an ebony throne, and all the broken children from every broken homes can come and live in the palace of bone.

 

Tisdag. Ny vecka igen. Varför går tiden så fort?
Jag har haft världens bästa helg. Födelsedagsfredagen blev himla lugn. Smulan kom hit med dåliga skräckfilmer och jag stod för rödtjut. Supermysig kväll. Var faktiskt inte sugen på något större firande - utgång eller liknande. 21 är väl ändå ingen speciell ålder? I lördags åkte jag hem till det positiva. Kalasdags för fulla muggar. Faster hade fyllt år och kusin blev hela 13 år igår. Så vi slog ihop tre flugor i en smäll. Fika och folk överallt. Jag fick en tvättmaskin. Heliga moder av presenter. Det trodde jag aldrig. Även presentkort på Ikea och Dohertys bok "Books of Albion" fanns i paketen. Jag är en mycket lycklig flicka just nu.

Så Ikea ska besökas så fort Libo har skickat hit målarmännen. Håller tummar, tår och allt tänkbart på att dom kommer hit snart. Vill bli klar här inne någon gång. Helst redan igår. I alla fall. I söndags tog jag med mig smulan till Örebro. Min gamla gymnastikförening hade uppvisning i Idrottshuset. Jag var som ett barn på julafton, helt klart. Så himla roligt att få se dom. 

Over and out. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0