26:e april.

Fredag. Ledig idag och resten av helgen. Jag gillar lediga helger. 
Åkte iväg till Kumla på förmiddagen. Mys med Williesessan och Emelie. W kan gå helt själv nu. Stora killen. Det är helt galet att han blir elva månader snart. Nästan ett helt år. Känns som det var nyss som E och B berättade att de väntade barn. Mosters älskling. 

Vi tog sedan en sväng till Marieberg. Strosade runt lite, käkade hamburgare och strosade lite till. Innan vi åkte hem så införskaffade jag alla saker till min nya sambo. Två veckor kvar. Jag längtar så jag nästan spricker. En liten, lurvig sambo. Finaste. En katt. 

Imorgon kommer mamma och pappa hit. Vi ska försöka koppla in tvättmaskinen som kom här om dagen. Känns hur skönt som helst att slippa kriga om tvättstugan. 

Allt är relativt fint just nu. Jag mår relativt bra. Relativt.

 
Malva. Min prinsessa. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0