tiden går verkligen för fort när man har roligt

Jaha. Idag klev jag på sista veckan på Systembolaget Marieberg. Den här sommaren - om man ens kan kalla det sommar - har gått så sjukt fort. Det är helt klart med blandade känslor som jag ska vinka hejdå till alla nya, underbara människor som jag har lärt känna. På återseende låter bättre. Men fäller inte allt för många tårar, ett nytt äventyr väntar. Allt blir klappat och klart nu i veckan. Något helt nytt, men ändå så bekant. Det här kommer bli så jävla bra!

Just nu väntar jag på att maten i ugnen ska bli klar. Slog på stort och lagade riktig mat idag. Har varit inne i en svacka där jag har levt på mackor och yoghurt oavsett tid på dygnet. Enformigt. Men ack, så lat. 

Därefter blir det bums ner i säng. Börjar klockan sex imorgon. Heja heja!

Kommentarer
Postat av: Ida

Har inte hört av dig på så länge, vet inte någonting vad som händer. Känns inte bra. :(

2012-09-03 @ 22:21:51
URL: http://tobehappy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0