no matter where life takes me, find me with a smile

Babylove

 

Spenderade helgen i det positiva. Mor och far hade flytt till Göteborg, så jag var barnvakt åt djuren. Är inte hemma så ofta, så pluttarna var klistrade på mig. Hur lätt är det att sova när man har två hundar som sover på en? Men det var misigt.

 

Today? Kom hem tidigt imorse, äventyr. YOLO. Åh nej, vad jag är trött på det ordet. Sedan blev det chillhäng en stund. På eftermiddagen kilade jag iväg till Ponuts, min fina vän. Han har flyttat och grejat, och jag har inte haft tid att hälsa på fören idag. Fy skäms. Men det var fint. Jag vill också flytta. Kräks på Hedwig just nu. Cellskräck är milt sagt.


Imorgon tänker jag åka till Kumla. Hälsa på storasyster och vara lite barnvakt åt Willie. Min älskling. Åh, vad jag saknar dom. Nej, nu ska jag fixa mat. Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0