skön kväll

Livets liv! Lägenheten bredvid mig står tom. Men vad händer inte? Brandvarnaren har dragit igång. Jag känner minsann ingen röklukt och ingen annan av grannarna som har varit och sniffat vid brevinkastet. Ringer Securitas och gnäller över att det antagligen är batteriet som börjar ge sig. Kom och stäng av skiten, tack! Men nejnej, dom får ju såklart inte bara klampa in i lägenheten hur som helst. Även fast det inte är någon som bor där. Så, ring Libo imorgon så får dom komma och stänga av den, avslutar herrn i telefonen.
 
Seriously, ska jag behöva lyssna på detta tjutande hela natten? Det har låtit i över en timme nu och jag börjar bli tokig. Uh.

Kommentarer
Postat av: ahrel

Haha, nice :p

2012-10-04 @ 12:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0