lördag

Noll sömn. Täppt i näsan. Chillkaos på jobbet. 
 
Igår kväll blev jag sjukare än sjukast. Idag har det varit ännu värre. Jag gnäller, ja. Men jag krigade på ändå. Följde med Mattis och Andreas och kollade när Jimmy spelade handboll lite tidigare idag. Sedan fick det bli pizza och chillhäng. Lite vampyrserier och yada yada. Kom precis hem. Laddar med nässpray, känns som det kommer bli en lång natt igen. Det suger. Big time. Vill hälsa på pappa, men det får jag inte så länge jag är sjuk. Åh. 
 
men ja, nu har jag ett problem mindre. det märks egentligen inte skillnad. men känns ändå bra på något sätt att kunna stryka det från listan. jag ville ha ett snyggt avslut. men jag antar att det här får duga. 
 

Svamlar som vanligt. Ungefär. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0