slutkörd

Sjukt intensiva dagar. Stockholm var bäst. Huvudet är proppat med ny information, är fortfarande hur trött som helst. Men det var så jäkla roligt!

Idag var jag in till Örebro och skrev på kontraktet. Cirkus två veckor kvar tills jag börjar. Så jäkla spännande!!

Och just nu? Ska snart krypa ner under täcket och dö lite. Ska bli så himla skönt att få sova. Ville göra klart min hårmunk först bara. Har varit på jakt efter en ett tag. Men det är visst inte bara jag som vill ha en, så har inte lyckats hitta någon. Så varför inte göra en egen? Snabbt och enkelt! Blev helt okej faktiskt. Försökte ta en bild, men det är för mörkt här inne så syns knappt. Någon annan dag kanske!

Ja nej. Dröm sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0