mysig helg!

Full rulle igår. Ida ringde och väckte mig på morgonen, så fixade mig lite snabbt och följde sedan med ut till Rockenrollhammar. Kollade nya fina placet och hjälpte henne lite med disken medans hon duschade. Värst vad jag kan vara snäll ibland. Åkte sedan tillbaka till Linde och mötte en soldat. Vi gick iväg och käkade o chillade järnet. Sen när jag väl var hemma igen så hade jag tänkt slänga mig i soffan med en skön film, var så sjukt trött. Men nej, ändrade planer! Jimmy tvingade ut mig så blev chillhäng och film med ett gäng söta pojkar.

Stupade i säng runt fyra, sen upp igen vid halv nio. Woop. Drog hem till det positiva och kalasade för världens bästa mamma som fyller 44 år. Vid tre åkte vi hem till farmor och farfar som bjöd på middag. Faster med familj var även där. Hur mysigt som helst. Lite dubbelkalas eftersom farmor fyller år imorgon. Nu är jag äntligen hemma i lägenheten igen. Är tröttast i universum så blir en tidig kväll för min del. Ska sova ut så jäkla ordentligt imorgon. Underbart!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0