A.P.B

Haft mycket för mig idag! Eller mycket och mycket.. Mer än vanligt i alla fall. Åkte in på jobbmässa imorse med Bandh, Mogr och Bruly. Inne på Conventum träffade vi även på Mark, så vi gick runt där och chillade. Efter att ha tittat på så gott som allt så drog vi vidare till pizza planet, sen rullade vi runt på stan en stund.

Sen var det dags att åka hemåt i partybilen. Softade hos Bandh en stund och kollade när Fnatic spelade. Var intressant en stund, sen somnade jag. Runt fem- halv sex(?) plockade vi upp Mogr och Basti, drog hem till mig och kollade film. Basti lånade duschen, så nu når jag knappt munstycket, sigh.

Ja nej, det var allt! Ska fortsätta kolla family guy, sen slagga. Poss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0