jag som alltid ville vara fri, vill fångas nu

Som sagt. Den här dagen har varit kass på alla sätt och vis. Just nu ligger jag på golvet, lyssnar på Kent och försöker hitta motivation till att städa Hedwig. Känner mig så galet ensam idag. Vet inte vad det är med mig. Jag saknar Anton. Jag saknar Stockholm med Ida och Elin, jag saknar långa samtal mitt i natten med Erik, jag saknar båtstugan med mina bästa pojkar, jag saknar alla filmkvällar. Jag saknar mamma och pappa. Mest pappa just nu faktiskt. Hans extremt kassa humor som är precis som min. Det här är första gången sen jag flyttade hemifrån som jag faktiskt har hemlängtan.
Åh. Hemska, hemska dag. Ska plocka undan lite saker snabbt som fan och sen gräva ner mig i soffan och kolla på Water for elephants.
Jag ska gråta tills jag drunknar. Japp.
Tack och bock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0