i think that i might break. lost myself again and i feel unsafe

Sov kasst inatt. Somnade jättesent, drömde om spindlar, vaknade och hade panik, kunde inte somna om. Igår drömde jag om grodor. Dom var överallt, precis som äckelspindlarna inatt, och kändes som gelé mellan tårna när man gick på dom. Vad är det för fel på mig? Ska jag börja drömma om alla djur jag hatar så säger jag fan upp mig från livet.

Funderar på att kolla på någon film snart. Är supertrött egentligen, men är inte sugen på att sova än. Kanske ligger kvar på golvet en stund annars. Kan vara topp 3 av bästa platserna i lägenheten. Av någon anledning så tänker man så jäkla bra här. Och just nu har jag en himla massa saker som snurrar runt i huvudet. Drygt.

Ja nej, tack och bock.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0