peppad

Woah, känns som jag har hunnit med hur mycket som helst idag. Drog hem till det positiva imose och tog en långpromenad med vovvarna. Så himla skönt väder ute. Och dagen började ju hur bra som helst när man möts av två glada tussar i hallen. Hunden är helt klart människans bästa vän. Jag menar, hur många polare hoppar runt benen, visar upp alla leksaker den har och springer fram och tillbaka i hallen och vardagsrummet av lycka när man hälsar på?

Sen när jag åkte hem till Linde igen så drog jag iväg till ungdomsmottagningen och fixade nya p-piller, sen vidare till apoteket för att hämta ut dom. Hämtade även ett paket som hade kommit OCH gick iväg och bokade tatueringstid! Tog äntligen tummen ur röven och fixade det. Ska göra en liten pluttgrej på handen, men har snackat om det i flera år nu. Så kändes som det dags nu. Woop woop.

Nu ska jag städa Hedwig. Återigen så är det kläder överallt. Måste sluta slänga allt på golvet. Men det säger jag ju jämt, och inte bättrar jag mig. Så ja, får väl skylla mig själv.

Puss und kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0