pang på och tack för kaffet

Fixade några ärenden imorse. Var iväg till polisen och gjorde ett registerutdrag och sen till arbetsförmedlingen för lite uppföljning. Om allt går som jag vill så borde jag ha lite extrajobb snart iallafall, tills jag hittar något fast. Just nu har jag bäddat ner mig under mitt duntäcke med en film och varm oboy. Hedwig har fått för sig att det är dags för istid, så jag fryser arslet av mig snart. När jag har fått upp värmen lite så ska jag ordna lite med tvätten. Har bokat tvättstugan imorgon, så skönt om allt är sorterat så det bara är att slänga igång maskinerna. Oh my, vad vuxen jag känner mig ibland.
Förresten, det är snöstorm utanför fönstret. Kollade igenom lite sommarbilder bara för det. Åh, saknar verkligen värmen just nu. Får se om det kanske blir festival i sommar igen. Lutar ganska mycket åt pip. Älskade Kent kommer dit. Det kan jag inte missa. Sen bor ju herr Olsen där. Tackar, bockar och paxar duschen! Poss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0