big city life

En helg går himla fort. Lite för fort nästan. Sitter helt själv i min tysta lägenhet och saknar redan Stockholm. Senaste dagarna har varit så sjukt bra. Hockey, shopping, god mat, skratt, kassa skämt, världens bästa vän och min underbara familj. Har nog en och annan bild som jag kan lägga upp när jag har fört över dom till datorn. Orkar inte göra det just nu. Är så brutalt trött. Somnade runt halv fem imorse, sen upp vid nio för att packa ihop det sista innan vi skulle hem. Shoppade massa prylar som jag är himla nöjd över, bland annat en klocka som jag lyckades fynda för etthundrafemtio riksdaler. Inte illa pinkat! Hittade även lite andra accessoarer och kläder.

Ska snart duscha en sväng. Har lust att lägga mig på golvet och bara mysa i det varma vattnet. Herre min, överdrivet trött. Sen ska jag bädda ner mig i soffan och kicka igång någon skön film. Får nog bli Nemo.

Ja nej, det får räcka. Puss sötpluttar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0