alla hjärtans dag

Jag tycker att det här är en mysig dag. Även fast jag är singel så är jag verkligen inte ensam. Jag har min familj och vänner som jag värdesätter mer än något annat här i världen. Jag har både gett och fått kärlek idag, så jag är glad. Blir faktiskt ganska trött på alla som bara ska gnälla för att Facebook bombas med kärleksförklaringar och bilder på söta presenter samt tycka synd om sig själva idag. Vad hjälper det? Jag tänker minsann inte stänga in mig och gräva ner mig, då dyker verkligen inte drömprinsen upp. Nej, jag tar dagen som den kommer. Snart ska jag laga finmiddag till mig själv och sen mysa ner mig i soffan med en film och choklad.
Kärlek till er, fina läsare 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0