writing on the walls

Idag är jag trött. Somnade sent igår, vaknade tusen gånger, gick upp tidigt. Vet inte varför det alltid är så. Klockan stod på kvart över fyra. Får någon knäpp att jag ska försova mig, så vaknar alltid flera gånger och måste kolla klockan. Jobbigt.

Ännu jobbigare var plockpasset. Trettiotvå pall som skulle upp på hyllorna. Fullt ös, medvetslös. Bokstavligen. När jag står där och plockar med några flaskor så ser jag något som rör sig i ögonvrån. Kikar åt sidan och ser universums största spindel, jag ljuger verkligen inte, som är på väg upp ur en kartong. Panik är bara förnamnet. Flyger upp och börjar hyperventilera. Resten av gänget trodde jag var mer dum i huvudet än vanligt tills jag lyckades pipa fram att det var ett monster i kartongen. Den lever inte längre. Platt som en pannkaka. Rätt ska vara rätt. Otäcka, vidriga varelse. 

Funderar på att dra igång en film nu. Vet inte vilken. Eller börja om på första säsongen av Grey's Anatomy. Beslutsångest. Ja, nej. Tuss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0