mentalt skadad

Den där känslan under dagen - 

Jag har vakat många nätter, förhandlat med mig själv. Jag har sagt "Du borde lämna denna mannen nu ikväll". Det tog allt för många år för mig att äntligen bli fri. Det har slitit mig itu. Det fanns ingen, bara du. Men jag är lyckligare nu. Jag är lyckligare nu. 


Så smyger sig mörkret in. Kryper ner under täcket och blir överfallen av tankar. Vem försöker jag lura? 

It's getting late. I'm wide awake and my mind is raising again. I can't find the words, they all seem wrong. Like the meaning is lost in translation. I have always been in love with you. But, you are unable to see that. I have felt this way every night and day. Wishing that you would just come a little closer. Come a little closer to me.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0