hugaligen, som farmor hade sagt

Det här måste ha varit den segaste dagen i världshistorien. Alla nätter med dålig sömn slog på stort och deckade mig vid halv tolv igår. Vaknade sedan vid tio imorse. Låg kvar i sängen i nästan två timmar och kollade Futurama tills jag ploppade tummen ur röven och gick upp - tröttare än någonsin. Varför blir det så? 

Så, vad har jag gjort idag? Absolut ingenting, nästan. Visst har jag söndagsstädat lite, känns lite som en tradition. Göra lägenheten fin inför en ny vecka. Nya möjligheter. Yadayada. Annars har jag mest bara varit soffpotatis. Kollat serier, snokat på Facebook, hängt på King.com. Tråkig, men ändå rätt soft dag. Frågan är bara varför jag har glömt att göra matlåda. Kom på det nyss. Jobbar mellan sju och fyra imorgon. Alltså rullar bilen till Örebro vid sex, vilket betyder att jag behöver gå upp vid fem. SCORE. Lite pytt i en panna går fort. Lär fixa. Tjäna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0