Sunndagsmys

Dagen efter det helsköna regnkaoset var det översvämning på jobbet. Så jag fick snällt svabba upp vatten halva dagen. Jäklar vad blött det var överallt..
Imorgon är jag ledig. Känns rätt välbehövligt. Galet vad trött man blir när man jobbar hela veckan. Så ska sova ut ordentligt och sen städa bort lite kläder från golvet. På eftermiddagen blir det Masugnen som vanligt. Jag är inte alls peppad. Skulle helst vilja stanna hemma hela dagen, känns så drygt att behöva åka in till Linde, igen. Vill hitta en lägenhet nu så jag slipper detta eviga pedlande. Vägen från Frövi till Linde kan jag utantill. Skulle kunna blunda hela vägen fan. Bra trött.

Just nu ligger jag i sängen och myser i min onepiece. Ska kicka igång någon skön tecknad film och sen sova. Jag är skittrött. Bättre uppdatering än så blir det inte, bara ett litet tecken på att jag fortfarande lever.

Peace.


kan inte påstå att man är speciellt snygg i den, men jäklar vad den är skön. tråkigt nog har jag som regel att man inte lämnar huset i en onepiece, ser rätt trash ut, annars hade jag flyttat in i den på heltid.

Försökte lägga en pose, men då kom Liten och ville mysa. Söt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0