Piderman



Tröttast i världen, både i huvudet och kroppen. Förstår inte varför egentligen, vaknade rätt sent idag och har chillat nästan hela dagen. Måste vara matten som mördar mig så. Men jag måste erkänna att jag är bra nöjd över mig själv idag. Tvingade med mig Bandh upp till Masugnen. Det var meningen att han skulle hjälpa mig lite, men han pratade mest och letade runt efter roliga historier. Men på något sätt gick allt så mycket bättre när jag hade någon där, lite plugg ibland, lite skratt ibland. För jag kan verkligen inte koncentrera mig ordentligt under en lång stund. Men i alla fall, nu är jag klar med första kapitlet. Presenter och applåder!

Imorgon kliver jag på en ny jobbvecka. Tisdag till söndag. Huu. Låter långt, men brukar rulla på ganska fort. Så det är kanske time för att krypa ner under täcket och dra igång några avsnitt av Greys Anatomy. Nattis!


Urfula, men du är bra. Så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0