Örebronx

Haha, ja. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om gårdagen. Stressade hem från jobbet, stressfixade mig, stressade in till Örebro. Drog iväg på en relativt lam förkaka där man fick häva i sig drickan eftersom vi snart skulle dra in till stan igen. Sedan vidare till Strömpis. Helt okej med folk, helt okej trevligt folk. Kvällens roligaste var nog en iphone som ramlade rätt ner i toaletten. Men snart började en efter en av vännerna jag kom dit med droppa hemåt, så tillslut var jag en ensam krigare.

Men ja, som tur var träffade jag på lite annat folk. Chillade en stund, drog ut från Strömpis. Lyckades på något sätt få blåmärken över hela benen (...), virrade runt vid svampen och sen åkte vi hem!

Låter lite lamt kanske, men jag är ur funktion på att förklara saker ordentligt idag. Mår som jag förtjänar och har inte vågat resa mig ur sängen än. Så det kan bli! Men jag hade fan rätt kul igår. Spännande. Ehe


gammal bild. men lika bra då som nu


Kommentarer
Postat av: Elin

Min kära iphone har efter mycket om och men nu valt att samarbeta med mig igen efter min lilla kiss döpning/ lycklig tjej ;p tack för igår baby!

2011-09-03 @ 20:56:40
URL: http://Ettperfektfamiljeliv.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0