a serbian film

Okej, såg en film här om dagen. Som rubriken lyder; A Serbian film. Har fått höra att den ska vara riktigt brutal, helt jävla sjukt vidrig. Men äsch, tänkte jag. Så illa kan den väl ändå inte vara? Och som en kär vän sa: Om någon säger att spökgrejen på Liseberg är det läskigaste den upplevt, så vill ju du också pröva. Så sagt och gjort, jag kickade hem filmen, kröp ner under täcket och var lite smått sådär förväntansfull..

Och ja. Jag ångrar av hela mitt hjärta att jag ens har sett en liten snutt av den. Vill inte ens berätta vad den handlar om. Jag grät, höll för ögonen, mådde illa. Psykiskt knäckt. Den är inte läskig nånstans, bara så inåt helvete jävla fel och äcklig.

Så, för ert eget bästa. Se aldrig den filmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0