vy från ett luftslott

Fin dag på jobbet med en fin vän. Frös häcken av oss, drack kaffe och te tills det rann ur öronen och försökte dansa oss varma. Höll dock på att svimma en gång, love mitt låga blodtryck, men vad gör väl det? Life's good. Fick även sötaste kommentaren av en gullig gubbe som jag hjälpte; du var så himla snäll och trevlig, så hit ska jag komma fler gånger. Något i den stilen. Åh!

Fina vännen följde med mig hem en stund och kikade in lyan, sen har jag bara legat under täcket och dött lite. Tröttast i världen. Kollade några avsnitt av Sunes jul också, bra bättre bäst. Borde egentligen knoppa snart, men ska försöka fixa lite disk först. Skönare att komma hem imorgon om allt sådant är gjort.

Helgen erbjuder jobb och lite tacokväll med bästisarna. Blir fint, blir bra.
Puss und kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0