Så kan det gå

Vad hände med min sova bort hela dagen-dag? Jo, jag blev väckt av att grannens hund hade skällparty vid klockan tio. Har legat i sängen sedan dess och försökt somna om, men det går inte. Buhu. Så ska väl duscha snart, försöka fixa till mig lite. Förhoppningsvis får jag hämta min tv idag. Om nu expert får tummen ur röven och hör av sig. Det skulle ta 2-5 dagar att få hem den, men nu har det gått två veckor. Glad man blir. Elräkningen lär ju dock bli billigare när jag inte har någon tv, så får tänka positivt. För när jag bodde hemma hade jag nästan alltid tv igång även fast jag inte tittade, det var liksom som ett sällskap bara.
Ja, ni förstår kanske.
Ja, nej. Dags att försöka göra någon nytta här i världen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0