Provade att vara en riktig kvinna

Har fixat och grejat i lägenheten sen jag kom hem från jobbet. Diskat, dammsugit, tvättat golven och en massa annat. Känner mig ganska duktig faktiskt. Ska snart mysa ner mig under täcket och kika film. Är ledig imorgon, så det firas med att sova bort hela dagen. Förstår inte varför jag är så trött hela tiden.

Jag saknar mina djur där hemma i positiva frövi. Så började fundera på om jag skulle skaffa mig en helt egen kompis. Kikade runt på blocket och hittade den finaste lilla sak jag någonsin sett. Ska säga "Snälla snälla" till mor några gånger och hoppas på det bästa. Du och jag skulle trivas väldigt bra ihop, gose.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0