if you can't give me love

Idag gick jag upp mitt i natten, fixade mig lite kasst och masade mig bort till jobbet. Måndagar har vi alltid stängt, men idag var det dags för inventering. Av heela butiken. Jag och Nathalie var kanonbra och räknade kläder och skrev siffror, i 9 timmar, tills det snurrade i huvudet. Hade inte chefen bjudit på pizza hade vi antagligen legat i fosterställning på golvet och grinat. Satan i gatan vad trött man blev, lär sova som en prinsessa inatt :)

Just nu ligger jag i soffan och myser, käkar riskakor och kikar på nåt program. Pengarna på bordet, kan det heta så? I alla fall så blir det reklam stup i kvarten, ska strypa uppfinnaren av detta otyg. Mja, det får räcka! Poss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0