Lördag; Andra sidan är ni klara?

Började dagen med att följa med mor till plantmarknaden,
hon fick nåt ryck och kom på att hon ville köpa ett träd. Söt.
Efter det mötta jag upp mina fina tjejer, Awesome dude och Fröken P.
Vi gick till Jalla Jalla och beställde mat, sen satte vi oss utanför i solen
och kikade på alla tuffa bilar som cruisade förbi.

Sen kom jag med den underbara idén att vi också skulle vara med i bilgänget,
så vi gick iväg och hämtade Idas helsnygga 740, drog igång lite Hubbas
och tog en vända genom staden. Vet inte om alla uppskattade vår bil?
Förstår dock inte varför....

Sen blev vi erbjudna skjuts av en annan cool bil. Eller lastbil? Liten lastbil..
Jag vet inte. De hade i alla fall ställt parkbänkar på flaket, så där satt vi
och bärsade och sjöng. Himla roligt. Sen kom farbror polisen och sa;
Nejnej, den där kan ni inte åka runt med. Gå av. Hejdå.
Jaha. Så då fick vi promenera runt i staden igen.

Sen droppade vi av Awesome dude hos hennes boyfriend och jag o Fröken P
drog vidare till en förfest. Men de hade börjat peppa lite tidigare än oss och
ville dra ut på krogen ganska tidigt, så då drog vi vidare till en annan förfest
med massa chillade människor. Senare på kvällen blev det Birran för vår del.
Relativt roligt, sen tillbaka på en efterfest. Eller vad det nu var? Chillhäng.
Sen sovdags hos en fin vän. Fin lördag. Fina människor. Fint liv.

Nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0