fyfan vad jag är bra

DÄR NÅNTING!
Jag är klar. Så jävla klar med allting!
Alla rester, läxor, uppgifter whatever, är inlämnade. Betygen är satta,
skåpet är tomt och nyckeln är tillbaka hos vaktmästaren.
Det är bara två veckor kvar. Två små, ynka veckor till studenten.
Det är sjukt. Helt crazy. Om en vecka är det bal. Åh. Alla kommer vara
så fina. Jag längtar verkligen.

Det blev full rulle nu under dagen. Slutade skolan runt halv ett, sen tog jag
och päronen en tripp till kumla och hälsade på min fina syster, sen stannade
jag kvar i örebro och såg pirates 4 med mos och erik. trevligt, mysigt!

imorgon blir det nog löafesten med elin. kan bli spännande!

det är snart en månad sen jag låg tätt intill dig. lyssnade på dina andetag och kände
dina hjärtslag. du kysste mig och jag var lycklig.
jag måste lära mig att sluta sakna. kunna gå vidare. men inte än.
det går inte just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0