vad är väl en bal på slottet...

Allt var fixat. Klänning, frisyr, skor, väska. Ja, hela köret.
Jag var pepp, nervös. Kvällen skulle bli världens bästa.
Så vaknade jag upp igår med ont i halsen och kände mig allmänt
hänging. Men tänkte inte mer på det, utan drog iväg till frisören
för att fixa frisyr och grejer. Sen när jag kom hem fixade jag sminket och
drog på mig klänningen. Kände mig lite snurrig i huvudet, men vad
gjorde väl det? Jag var ju så vacker.. Åkte hem till Morgan vid fyra,
myste och drack lite vin i väntan på att skjutsen till Nora skulle komma.

När vi kom fram var det folk överallt. Galet vackra studenter
och folk som ville ta kort. Träffade även på en fin, gammal vän.
Sen kom Fröken P och Awesome Dude och kramades lite.
Var typ en vecka sedan jag träffade dom. Men oj, vad man kan sakna ändå.

Sen blev det middag. Antar att det dög i krig. Kunde ha varit bättre,
men ska väl inte klaga. Sen fick man mingla runt, dricka lite, dansa. Ja, sånt.
Men huvudvärken började bli allt värre och halsen gjorde himla ont.
Tyckte väl rätt lite synd om mig själv. Av alla dagar så blev jag sjuk när
det var bal. Inte det minsta kul. Så min käre far kom och hämtade mig redan vid
halv tolv. Wäh.

Ligger under täcket just nu. Tänkte kika film, knapra ipren och bara ta det lugnt.
Lär må bättre imorgon. Studentfest ju. Lär inte missa.

Men vi får se. Puss!



Kommentarer
Postat av: Henke

Känner mig tvungen att skriva detta.. jag såg dig ett antal gånger på balen igår i din fina balklänning och med din snygga frisyr. Själv var jag genomsvett och uppe i varv :) Det jag vill säga är att jag försökte hälsa (tror du kände igen mig) men att du kanske inte märkte det.. så när jag hade försökt och inte fått respons gav jag upp det, trots att jag gick förbi dig hundra gånger. Jag var som sagt stressad så jag får skylla på det, lite dåligt av mig kanske. Jag såg dig i alla fall :)

2011-06-05 @ 18:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0