En blandning av positiv och negativ

Sommarlov är inte lika roligt som förut.
När man var liten var sommarlovet världens grej. Helt ledig
i flera veckor. Bara springa runt, leka och vara glad.
Nu då? Sommarlovet stressar mig just nu bara. Alla andra har jobb.
Jag söker, men ingen hör av sig. Eller ja, jo. Halvt. Jobbade ju lite extra
förut och de ringde imorse igen och bad mig att vara där tis-tors nästa
vecka. Prisa herren. Helt underbart med lite rutiner i vardagen igen.
Just nu sitter jag bara hemma. Har kollat ett x antal filmer och en himla
massa avsnitt av olika serier. Jag städar, plockar, myser med hundarna.
Kul liv. Inte är det fint väder heller. Så det går inte att bättra på brännan.
Negativ tjej. Japp, en aning.

Jag behöver ett fast jobb. Jag behöver pengar. Jag vill kunna lämna Frövi,
helst nu på en gång. Dock önsketänkande, det vet jag. Men det vore nåt..

Jaja. Det har faktiskt hänt nånting himla bra idag. Biljett till Sonisphere är bokad
och jag är så jäkla glad. Det är helt crazy att jag ska få se Slipknot live!

Återkommer väl nån gång när jag har nåt kul att skriva. Tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0