Egon skulle fylla fem år nästa dag, för han var fyra år.

I onsdags blev det en spontan utgång med fina vänner.
Var så jäkla osäker först och tänkte skita i det.
Men sen fick jag nåt ryck, slängde mig i duschen, fixade mig lite
snabbt och rullade hem till Bambi på förkrök.
Kvällen var så galet rolig. Herr Rosenström spelade och det var
folk överallt. Halva priset i baren var det också, vilket märktes
rätt ordentligt dagen efter. Wäh. Länge sedan jag var så äckligt
bakfull.

Så igår kväll blev det bakishäng i Linde med Mogr, Erik och Hampus.
Trevligt, mysigt. Film och götta. Bra soft när man inte mår bra.

Och idag då?
Har legat ute i solen och bättrat på brännan lite extra.
Imorgon är det bal i Nora. Jag är pepp!

Tänkte kila ner till soffan nu och dra igång någon skön rulle.
Låter bra. Tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0