som jag önskar du var här nu, jag vill bara höra dina hjärtslag

spotify rullar på högsta volym och jag löper runt med både
disktrasa och dammsugare! kände för att vara duktig idag, så håller
på och städar på nedervåningen. lite pluspoäng kan behövas ibland!

sista veckan på lovet nu, så jag försöker göra så lite som möjligt.
bara chilla genom dagarna och njuta av ledigheten innan det är dags
att plågas lite under den sista terminen.
det känns ganska konstigt. bara en termin kvar, sen tar vi studenten.
då splittras bf08 och jag flyttar antagligen härifrån och börjar plugga på universitet.
spännande, men samtidigt så fruktansvärt läskigt.

förresten. du vet, vänskap är ingen tävling.

tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0