Galna stjärnsnubbar

"Jorden befinner sig på en annan position i dag än för 3 000 år sedan, när läran om astrologi grundlades. De forntida Babylonierna baserade stjärntecknen på vilken konstellation solen befann sig i den dag en person var född.

Men under de årtusenden som gått, har månens dragningskraft lett till att jorden vinglat runt sin axel. På grund av denna förändring, står jorden och solen i en annan konstellation idag och det är därför som de stjärntecken som vi trodde att vi hade, kan vara fel. Det har skett ett hopp på en månad i stjärnornas positioner."

 

Men alltså, va. Vad är det här?
Jag har varit vädur i snart nitton år, och nu är jag helt plötsligt fisk?
Nej, det kan då inte stämma!

 

Och frågan är ju vad fan Ormbäraren är för något? Hm


Kommentarer
Postat av: FrökenP

Jag såg på aftonbladet tror jag det var för ett tag sedan att det inte är ändrat. Det är någon amerikans astrolog som ville ändra eller något sådant, men Sverige ville inte gå med på det.. Eller något sådant, så det är inte ändrat. Men hittade inte länken nu. :)

2011-01-26 @ 16:02:44
Postat av: FrökenP

Eller jag tror att det inte är ändrat iaf. Suger för de som har tatuerat in stjärntecknet isf, mohaha dvs om det ändras för dessa människor. Men jag hoppas att det inte ändras.

2011-01-26 @ 20:26:31
Postat av: Anonym

JAG är en ormbärare -.-

2011-01-26 @ 22:02:26
URL: http://toybox.blogg.se/
Postat av: Angelica

FrökenP: Förhoppningsvis har det inte ändrats! Menar, jag har ju ingen lust att bli fisk. Läser man om det stjärntecknet så passar det inte ens in på mig. Tänker fortsätta vara vädur, även om de envisas med att ändra. Hoho!



Mickan: Men haha, va. På riktig eller bara enligt den här skiten? Jag har då aldrig hört talas om det i alla fall!

2011-01-26 @ 22:43:13
URL: http://angeeliica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0