Detta snurrar i mitt huvud just nu

Nu är det ju sisådär bara.. hm, ett antal månader kvar till studenten.
Vi ska gå på bal och vara himla tjusiga och veckan efter löper
hela klassen ut på torget i fina studentmössor och sjunger.
Jaha, och sen då?
Då finns alltså inte bf08 längre? Tre år bara tar slut.
Den ena flyttar hit och den andra dit. Men jag då, vad ska jag göra?
Jag hade en plan förut.
Ta studenten-flytta härifrån-plugga vidare-skaffa jobb
Ja, ungefär nåt sånt. Men så ändras allting. Jag måste tydligen läsa på komvux,
så jag kan få betyg i matte B. Och är det verkligen Eskilstuna jag vill söka till sen?
Vad gör jag om jag inte kommer in där, var tar jag vägen då?

Meno. Vad jobbigt det är att planera.
Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0