ja, varför inte. i brist på annat

1 - 10 fakta om mig samt en bild på mig
2 – Typ av killar jag faller för
3 – En person som är snygg
4 – En bild från i somras
5 – Mitt hår
6 – En partybild på mig
7 – Bilder på mig och vänner som jag inte träffat på länge
8 – En bild på mig själv tagen av någon annan
9 – Min senaste kyss
10 – Det här hade jag på mig i dag
11 – En vana som jag önskar att jag inte hade
12 – Fem webbsidor som jag ofta är inne på
13 – Mitt stjärntecken och hur bra det passar mig
14 – Svar på frågar jag ofta får
15 – Låt jag lyssnar på när jag är ledsen, glad, peppad, kär
16 – Mina ögon
17 – En bild som är från när jag var liten
18 – Mina smeknamn
19 – Detta ångrar jag
20 – Fem bilder från minnen under 2011
21 – Det här upprör mig
22 - Det här får mig att må bättre
23 – Det här får mig att gråta
24 – Innehållet i min väska
25 – Mina rädslor
26 – Min favoritplats
27 – Det här saknar jag
28 – En sak jag önskar jag fick uppleva igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0