2 – Typ av killar jag faller för

Men hur svår är inte den? Tänkte tillbaka på några av mina ex. En mexican, en riktig toffel, en hobbynazist, en pappa betalar. Och alla har haft helt olika utseenden. Så egentligen vet jag inte vilken typ av kille jag faller för. Hm.

Men skulle någon komma fram och säga "Gratulerar, du ska få skapa din egna pojkvän". Ja, då skulle han först och främst vara lång. Jag är ju ynka 162 cm över marken så tycker det är skitmysigt med en lång kille. Sen skulle han ha mörkt, spretigt hår. Alltså, inte partille-frilla, utan mer busigt. Ja, jag fattar i alla fall. Och tatueringar, helt klart! Så jäkla sexigt. Kanske lite bad boy, men ändå gosig och snäll. Bry sig om utseendet ska han också göra, fast inte på ett överdrivet sätt. Han ska veta vad han vill, ha egna åsikter. För är det något jag verkligen kräks på så är det tofflor som säger "Jag gör som du vill. Jag vill det du vill". Hate it.

Ja, något sådant kanske? Vad vet jag. Kanske dyker upp någon helt annan som jag faller för. Kan bli spännande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0