my mother says i can't be loved by everyone, yes i can.

det roligaste med positiva frövi är att folket här
vet mer om mig än vad jag själv gör.


Ja, ännu en dag på jobbet.
Gick relativt bra faktiskt. En trevlig säljare var på besök,
så dagen rullade på ganska fort. Är ledig hela helgen,
ska bli rätt skönt att bara ta det lugnt. Mor pratade om att dra
ut till sommarstugan och chilla om vädret tillåter. Hoppas på det,
vill bort härifrån en stund.

Tänkte leta fram någon bra, sorglig film.
Passar fint en kväll som denna!

Puss o hej!


du är fulare än mig. men jag tycker om dig ändå, saknade vän

Kommentarer
Postat av: Ida

åh så snygga

2011-08-03 @ 06:28:40
Postat av: charlie

va söta ni är asså <3

2011-09-01 @ 16:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0