Babbel

Mor och far har lämnat landet, så just nu får jag ta hand om mig själv. Det går.. ganska bra faktiskt! Jag lever ju, nästan. Är galet trött i nyllet. Gick upp tidigt, tidigt idag och drog in till Linde. Hade bokat ett möte, låter vuxet, med studievägledaren på Masugnen.. Så nästa måndag sätter jag mig i skolbänken igen. Egentligen känns det inte alls bra. Ska läsa matte B, så jag kan söka vidare till universitet sen. Så visst, det är välbehövligt. Men jag fick lust att grina bara av att kika lite i matteboken. Det här kommer gå åt. Vi la upp studierna under en väääldigt lång tid, så jag kan plugga i min egna takt. Bra, väldigt bra. För jag kommer nog behöva flera år.

Mja. Skickade nyss iväg intresseanmälan på en lägenhet i Linde. Åh, vad jag hoppas på att de ska ringa och låta mig kika på den. Skulle vara så jäkla grymt att kunna skaffa något eget och bara slippa pendla fram och tillbaka varje dag.

Nej, gräver ner mig i soffan igen och drar igång en ny film. Jag är så jäkla seg i kroppen, vet inte varför. Redan utbränd? Nja. Bara osoft. Äh. Hejsvej


söt bild på mig och babylove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0