i rymden finns inga känslor

Klockan är över två och jag ligger fortfarande i sängen. Där nånting!
Helgen har varit himla bra faktiskt.

I fredags blev det, efter mycket krångel, utgång med Ringvall, Patric,
Alex, Kina och Djungeldjuret Jocke. Kul och himla spännande! heh
Sen tog vi oss hem till Patric, trängde ner oss tre stycken i hans säng och
försökte sova. Jag har fortfarande ont i ryggen. Så jäkla skönt!

Och igår blev det myskväll med några sötbollar. Vi drog hem till Mosman
och kollade film och åt götta. Bra kväll, bra bättre bäst människor!

Idag ska jag chilla, hela dagen. Kanske sola lite?
Ja, det vore nåt tror jag.. Fast först ska jag nog sova en timme till.
Puss!


Kejsare av Syrien, men lite mysig ändå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0