Himla bra, men lite dåligt

Tröttis! Ligger i sängen just nu och kollar Scrubs.
Ska snart stänga av och sova, verkligen välbehövligt!

Lördagen spårade, så vi släpper det och åker aldrig tillbaka till det stället.
Bra! Vi blickar framåt mot fredag och utgång istället.
Jag är redan laserpeppad. Och är ännu mer peppad till kryssningen om två
veckor. Ja, jäklar! Och så fyller jag ju om en vecka..
Det går bra nu! Kompis, det går bra nu.
Nästan i alla fall, ligger efter med massa plugg. Men vad gör det.
Det fixar sig, det löser sig.

Jag är glad idag. Lite i alla fall.
Flyttar hemifrån snart också, i sex dagar. Massor att se fram emot ju! Wow.

Fast justja, helt plötsligt så saknar jag dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0