:)



Jahaja, nu är det mindre än två timmar kvar tills jag fyller 19 år. Spännande? Nej, inte det minsta. För några år sedan hade jag börjat peppa redan för två veckor sedan och gått skattjakt genom huset och letat efter presenter att klämma på. Kommer ihåg när man gick och la sig på kvällen men inte kunde sova, för man var så förväntansfull. Men nu är morgondagen en helt vanlig dag. Jag har knappt önskat mig nånting i år. Lite pengar till kryssningen och nåt presentkort. Vad mer kan man önska sig? Jag kom inte på nånting. Och 19, är det ens något att fira? Visst, ett år närmnare systemet, men ändå. Det känns så ovärt.
Haha, fan vad opepp.

Nej, det blir säkert bra ändå.
Mamma brukar vara en hejare på att köpa presenter.
Dags att fortsätta plugga nu, pusss ii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0