sunndag

sjukaste drömmen inatt..
var utomlands med min familj och i lägenheten bredvid bodde
det några jag känner. helt plötsligt fick jag för mig att snoka runt lite där inne,
så väntade tills dom åkte iväg och då gick jag in i lägenheten.
kollade runt överallt och pillade på det mesta, upptäckte att det gick att
kasta ut saker genom fönstret även fast det
var stängt och massa annat konstigt.
efter ett tag kom de som bodde där hem och jag fick panik och visste
inte riktigt vart jag skulle gömma mig, så jag stod mitt i rummet när de kom in.
och av någon konstig anledning hade jag inga kläder på mig längre?
så jag fick massa skäll och de sa att de aldrig mer kunde lita på mig och hej o hå.
sen när jag skulle gå hem hade lägenheten förvandlats till mina grannars hus,
så jag behövde bara gå några steg så var jag hemma vid mitt egna hus.
helt galet..

nog om det!
funderar på att sola snart, känner att jag börjar bli lite väl blek.
sen lär jag göra projektplanen. men fattar typ ingenting,
så får väl se hur det blir med den.
ligger efter med typ tusen skolarbeten.
alla säger att det bara är att kämpa på, det är ju ändå slut snart.
men efter en himla massa år i skolan så orkar man verkligen inte mer.
enda positiva just nu är väl att det snart är mössprovning, vilket gör en liite glad. men ja

pussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0