jag vet vilken dy hon varit i

kunde knappt somna igår.
inte det minsta trött och massa konstiga tankar.
sista gången jag tittade på klockan så var den nästan två.
sen fick jag snällt gå upp vid kvart i 6 och skjutsa mamma till örebro.

fick skynda mig hem sen, och typ stressa ihjäl mig.
trodde vi skulle prova på yoga på morgonen,
men icke! vi hade fattat fel, så det var inte fören nästa måndag.
kunde alltså ha sovit en timme när jag kom hem, men vad gör det om hundra år.

borde egentligen plugga, men jag orkar verkligen inte.
skolan dödar mig. men får väl tänka positivt, inte långt kvar till studenten.

nu är det dags att ge upp och låta livet gå vidare.



peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0