i think it's back..

igår var verkligen inte en bra dag.
efter ett antal tårar, många timmar med att söka fakta och
långa samtal med nära och kära lyckades jag äntligen somna.
ska till doktorn nästa onsdag och kolla om min kära
sjukdom har kommit tillbaka..
så jag återkommer väl om det.

började halv 12 idag,
himla tur, så jag fick sova ut lite i alla fall.
dagen gick hyfsat fort och sen när jag kom hem så
har jag bara tagit det lugnt.
skulle egentligen behöva plugga, men har ingen motivation till det.
blir nog utgång på fredag, så jag kan supa bort mina sorger.
patetiskt, men så sant.

ska nog dra igång en film nu och tycka synd om mig själv.
puss darlings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0