hur i hela världen skulle någon kunna sätta kedjor på en hurricane?

ganska ovärd, men ändå rätt intressant dag.
hade föreläsning om zoonterapi.
rätt häftigt faktiskt, så ska sätta mig i soffan sen och
trycka lite under fötterna så jag kanske kan bli lite bättre
i mina axlar. finns tydligen nån punkt som gör att det ska bli bättre.
behövs verkligen, vet inte vad det är för fel med min rygg.
galet ont och muskelknutar lite överallt.

dock var det dagens enda lektion,
så fick åka hem igen vid halv 11.
när jag kom hem bakade jag kladdkaka som jag hade
tjatat om i hundra år. kan väl direkt inte säga att jag blev nöjd med den.
saknades vissa ingredienser hemma, som typ margarin och kakao.
så jag tog vanligt smör och blockchoklad istället.
tyckte jag var ganska smart, men smaken blev himla mysko..
inte var det inne i ugnen tillräckligt länge heller.
så känns nog bäst om jag håller mig borta från köket, jag är ingen riktig kvinna.

well, på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0