nästa station: örebro central

tog en tripp till örebro med mamma och syster.
hittade ett par vita ballerina, ett superläckert lila nagellack
och ett ljusrosa linne från gina.
linnet kommer vara ursnyggt i kreta när man är brun!

det är kanske dags att börja packa snart, så slipper man
greja med allt timmarna innan man åker? och då kommer jag inte ens ha tid
att packa. nej ni, då ska jag sitta och grina medans syster klipper mitt hår.
allt slitet ska bort, vilket betyder hälften. heeelt galet!
fast, lite förändring är kanske bra ibland. förhoppningsvis så blir det kanonbra.

nu blir det spotify på högsta volym och en dans med dammsugaren,
en dammallergiker skulle dö i mitt rum, awesome!

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0