kom och prata lite i micken

konstiga drömmar hela natten och vaknade med brutalt ont i nacken.
bra start på dagen!
filmade lite på vevlektionen, eller ja.. teckenspråket
berättade om min 52 åriga polare ingrid som är förtidspensionär. kul prick det där
sen tog vi oss en promenad till ida's awesome farmor med den tjocka hunden
resten av skoldagen är allmänt ointressant,
så vi hoppar hela vägen fram till tåget.
det var försenat. kanonkul
kom tillslut till nästa station; frövi, frövi och då tog jag mig en tripp till
barnmorskan. åh, vad jag inte gillar henne. kollar på mig med världens flin
och frågar om jag möjligtvis ska ta cellprover i underlivet. nejtack?
besviken som hon blev skrev hon ut ett recept på p-piller istället.
sen gick jag heeela långa vägen hem i värmen, höll på att dö.
så direkt jag kom innanför dörren vart det att slänga på sig bikinin och
fläska ut sig på gräsmattan
så nu är jag negerboll, ingenstans.


läxdags nu igen! samhällskunskap och naturkunskap, mysimys
utvecklingssamtal imorgon också, kommer gå kalas. i hope?

pussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0