kinaris och pannkaka

får se hur det här med att blogga kommer gå..
tveksam på att det kommer bli dagliga uppdateringar, men jag ska göra mitt bästa.

har vart full fart hela dagen!
klockan ringde halv 6, upp och duscha med dunkande huvudvärk och en kroppstemperatur på ca 38°C.
sen var det bara att slänga på sig myskläder och åka till grängesberg. har nämligen kört halkan idag.
hur roligt som helst! jag var ensam tjej i bilen och absolut sämst på att köra, så det blev både skratt och skrik.
jag skulle väja för konerna "agda och helge" och helt plötsligt vrålar robban "vänster!", jag drar i ratten och hela bilen snurrar runt. skitläskigt.

åkte sen tillbaka till linde och var med när mor lämnade in lillhunden på trimning. när all päls försvann såg man verkligen hur fet han är, inte så okej kanske..

nu blir det mys i soffan med chips och cola, awesome!
peace

Kommentarer
Postat av: Anonym

rö-hööv

2010-05-14 @ 20:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0