ge mig nåt som känns

gissar på att febern besökte mig inatt. tusen konstiga drömmar och vaknade stup i kvarten av att det var varmt.
gick upp vid halv 9 och fixade lite på en läxa.. jag hatar verkligen läxor och allt som har med skolarbeten att göra. vill bara bort härifrån nu, till grekland. det pissiga är ju att jag måste bli klar med varenda liten jävla uppgift innan jag åker, för när vi kommer hem igen så har dom slutat rätta. hur okej är det?

ska snart duscha och göra mig iordning lite och sen gräva runt
i garderoben efter kläder.
jag och kära fröken p ska bege oss till kyrkan idag och kolla på när sötmelwin döper sig, mysigt!
bilder kommer troligtvis

frulle nu,
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0