today



bebis gillar glass

gick upp supertidigt idag, mitt i natten typ. halv 7!
ganska omänskligt såhär på sommarlovet.
fixade mig o allting och gick sen till bussen,
som faktiskt aldrig kom.
menar, vad är det för stil?
upptäckte lite senare att min tidtabellen är ca 4 dagar gammal,
så dom har alltså hunnit ändra tider. herregud.
bussen skulle egentligen kommit vid tio i 8,
liksom lagom och bra när körlektionen börjar 08.25.
så jag fick snällt löpa till farmor och farfar som skjutsade mig.
blev faktiskt inte försenad, tack racerfarmor!

började körlektionen med att vi gick igenom motorn
och allt annat skoj. spännande, verkligen..
efteråt fick jag vänta på bussen i typ 1 timme,
så försökte få liv i en viss mr. björck, helt utan resultat.
så fick snällt sitta där själv.

så, vad gör jag nu?
kom nyss in, har suttit ute i solen
och myst med mina vovvar.
skulle behöva skriva packlista till P&L,
så det är klart i tid. men har faktiskt ingen aning om
vad jag ska ha med mig. ett minus är att man inte får
ha med sig vassa saker, alltså kan man inte raka benen. illlaaaa!

whatever!
i'm out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0